Reklama

Artykuł

Facebook – lepsza widoczność popularnych postów

Paweł Kański

Paweł Kański

  • Zaktualizowany:

Nie ma dnia bez wiadomości o Facebooku. Na wczorajszej konferencji prasowej, jego pracownicy zapowiedzieli kolejne zmiany w tym najpopularniejszym medium społecznościowym. Tym razem chodzi jednak o coś, co raczej w minimalnym stopniu dotknie użytkowników. Może za to ucieszyć właścicieli różnego rodzaju profilów i fanpejdżów. Dzięki zmianom w algorytmie portalu, użytkownicy będą widzieć więcej najpopularniejszych postów.

Obecnie wiele ciekawych fejsbukowych postów ginie w natłoku ciągłych aktualizacji statusów. Nawet gdy są to rzeczy całkiem interesujące, ich pozycji ciągle spada, bo są zastępowane przez nowsze treści. Dlatego Facebook zmieni algorytm pokazywanych aktualności w ten sposób, żeby najpopularniejsze posty od czasu do czasu pojawiały się powtórnie w strumieniu aktualności użytkownika. Według danych, które przedstawiono podczas konferencji, taka zmiana zwiększa ilość polubień, komentarzy oraz współdzieleń “odświeżonych” postów o 5 do 8 procent.

Facebook – lepsza widoczność popularnych postów

To na pewno dobra wiadomość dla wszystkich administratorów stron na Facebooku. Dla użytkownika, przynajmniej w teorii, to szansa, żeby nie przegapić ważnej informacji. Może to mieć też negatywne skutki, a użytkownicy mogą zostać zalani informacjami, które już widzieli…

Powiązane aplikacje:

Powiązane artykuły:

Paweł Kański

Paweł Kański

Najnowsze od Paweł Kański

Editorial Guidelines